Pagalbos ieškojimas rodo žmogaus vidinę stiprybę bei drąsą pažvelgti į save ir keisti savo gyvenimą.

Neretai ieškoti psichologo pagalbos nedrįstame arba manome, kad emocinius sunkumus ar psichologines problemas galime išsispręsti patys. Taip kasdienio gyvenimo “palydovais” tampa stresas, įtampa, nerimas, nuovargis, nemiga, nuotaikos sutrikimai, pablogėję tarpusavio santykiai, valgymo sutrikimai ir kt.

Tai įtakoja mūsų pačių, šeimos, bei artimųjų gerovę, pilnatvę, pasitenkinimą ir gyvenimo kokybę.

Vis daugiau mokslinių tyrimų patvirtina, kad psichologinė sveikata, emocinis atsparumas ir sąmoningas gyvenimas yra labai svarbus  ir daro didelę įtaką fizinei ir psichinei sveikatai, senėjimo procesui bei ilgaamžiškumui.

KADA ŽMONĖMS YRA VERTINGA INDIVIDUALI PSICHOLOGO KONSULTACIJA IR EMOCINĖ PSICHOLOGO PAGALBA?

Emociniai sunkumai:

  • Depresija, nuotaikos ir nerimo sutrikimai;
  • Stresas, nuovargis, išsiblaškymas;
  • Savivertės problemos (tikėtina, kartu ir produktyvumo);
  • Kamuojantys kaltės jausmas, pyktis, baimė, gėda, perdėti pareigos jausmai, nuoskaudos, panikos priepuoliai;
  • Emocinis jautrumas, dirglumas, emocinis nestabilumas, emocinio atsparumo ir savikontrolės nebuvimas;
  • Vienatvės jausmas;
  • Silpnumas, jėgų trūkumas, energijos ir gyvybingumo trūkumas;
  • Valgymo sutrikimai, antsvoris, nepakankamas svoris;
  • Agresija ir autoagresija;
  • Netektis, sielvartas, praradimai;
  • Tarpusavio santykiai: skyrybos, emocinė priklausomybė santykiuose, pavydas, išdavystė, seksualinės problemos ir kitos problemos partnerystėje;
  • Vaikų ir tėvų tarpusavio santykiai;
  • Psichologiniai sunkumai darbe;
  • Socialinė fobija, kalbėjimo ar auditorijos baimė;
  • Jautrumas (apie 20% visų žmonių turi fiziologiškai jautrią nervų sistemą);

Asmeninio augimo uždaviniai:

  • pagerinti gyvenimo kokybę, labiau mėgautis geromis emocijomis,
  • didinti sąmoningumą ir dėmesingumą visose gyvenimo situacijose,
  • vidinė ramybė, harmonija, gyvenimo pilnatvė, gerovės pojūtis,
  • psichologinis stabilumas, mažiau fizinės ir emocinės įtampos, mažiau nerimo, streso, didesni energijos resurai,
  • savęs pažinimas ir savo galimybių tyrinėjimas, pastebėjimas kylančių minčių, atpažinimas emocijų, jausmų, impuslų veikti…
  • emocinis intelektas, emocinis atsparumas, lankstumas ir stabilumas, disciplinuotos emocijos (mokėjimas jas valdyti),
  • pozityvumo ir neutralaus požiūrio (be vertinimų ir išankstinių nuostatų) ugdymas,
  • noras sukurti konstruktyvius santykius, šeimą;
  • diesnis pasitikėjimas savimi (nuo pasitikėjimo savimi priklauso ir žmogaus produktyvumas), savivertės didinimas,
  • siekis išplėsti bendravimo ratą, įveikti komunikacijos sunkumus, kalbėjimo ar auditorijos baimes;
  • profesinis augimas, lyderystė / lyderio sąvybės
  • poduktyvumo, kūrybingumo didinimas,
  • amžiaus krizės įveikimas (paauglystės krizė, pilnametystės krizė, trisdešimties metų krizė, vidutinio amžiaus krizė ir kt .)
  • pagalba priimant svarbius sprendimus, nuoseklumas pasirenkant;
  • gebėjimas prisiimti atsakomybę už save ir savo gyvenimą,
  • pasirūpinimas savimi ir atjauta sau bei aplinkiniams.

Psichosomatiniai sutrikimai:

  • aukštas / žemas spaudimas (kai nėra ligos diagnozės);
  • odos bėrimai;
  • frigidiškumas,
  • nemiga,
  • migrena,
  • ir kt.

Priklausomybės:

  • alkoholis
  • narkotikai;
  • nikotinas;
  • žaidimai;
  • maistas ir kt.

Kas yra individuali psichologo konsultacija? Koks jos tikslas?

  • Tai pagalba klientui ieškant problemos sprendimo ir jos atsiradimo priežasčių suvokimo;
  • Tai formavimas gebėjimo pastebėti esamą situaciją/ problemą tarsi iš šalies, pačiam klientui prisiimant dalį atsakomybės už tai, kas su juo vyksta.
  • Tai pagalba pačiam klientui ieškoti ir surasti atsakymus į jam rūpimus klausimus,
  • Tai pagalba klientui geriau suprasti save bei savo elgesį, atpažinti savo emocijas, jausmus, iš kur visa tai kyla ir pastebėti savo mintis tarsi “iš šalies”.
  • Individualių konsultacijų metu, esant poreikiui, gali būti rekomenduojamos ar išmokoma technikų, pratimų, susijusių su kliento emocine ar psichologine problema, bei padedančių įveikti nemalonias emocijas, gyventi labiau sąmoningą gyvenimą ir su lengvumu bei smalsumu priimti gyvenimo patirtis, kokios jos bebūtų.
  • Savo darbe daugiausiai remiuosi naujausiomis kognityvinės ir elgesio terapijos intervencijomis, y. įsisąmoninimu grįstu šiuolaikinės psichologijos metodu – MINDFULNESS.

Reikalinga psichologo pagalba mokytis keisti tai ką galima pakeisti (mintis, emocijas, elgesį) ir išmokti gyventi su tuo, ko pakeisti negalima arba sunku? Ir gebėti atskirti vieną nuo kito?

KVIEČIU SUSITIKTI. PSICHOLOGINĖ PAGALBA
INDIVIDUALI PSICHOLOGO KONSULTACIJA.

Gyvenime yra daug gražių dalykų, kurių mes nepastebime metų metus kęsdmi diskomfortą dėl problemų, kurias galima išspręsti arba išmokti gyventi su jomis neįsitraukiant į kentėjimą ir neigiamus išgyvenimus. Galima pakeisti požiūrį, išmokti pozityviai mąstyti, atpažinti savo emocijas ir suprasti dėl kokių minčių jos kyla, išmokti tvarkytis su įtampa, stresu, nerimu, valdyti savo nuotaiką, pagerinti savo miegą bei savo ir artimųjų gyvenimo kokybę. Tereikia apsisprendimo, šiek tiek kantrybės, ryžto ir noro išmokti senuosius įpročių pakeisti naujais. O kai Jūs to išmoksite – atsigręšite ir pagalvosite – ko aš taip ilgai laukiau?

© 2018 Psichologas Konsultantas. Visos teisės saugomos.