SĄMONINGOS TĖVYSTĖS PROGRAMA / MINDFUL PARENTING (MP)

Tėvystė – ir džiaugsmas, ir stresas.  Natūralu, kad būdami tėvais dažnai patiriame ambivalensijas – dvilypius prieštaringus jausmus.

Ši programa skirta tėvų ir vaikų gerovei – emociškai stiprinanti tėvus, gerinanti tėvystės įgūdžius ir skatinanti psichologiškai sveiką vaikų brandą.

Išsivysčiusiose pasaulio šalyse daugybė valstybinių bei privačių mokymo įstaigų MINDFULNESS praktikas yra įtraukusios į  privalomą vaikų ugdymo programą,

Didžiausia dovana, kurią galime dovanoti savo vaikams – išmokyti juos MINDFULNESS. Sėkmingiausias mokymas – per asmeninį pavyzdį, t.y. šeimoje praktikuojant išmintingą, sąmoningą bendravimą (tiek kasdienėje komunikacijoje, auklėjime, tiek sudėtingų situacijų/ konfliktų valdyme). Mokytis patiems ir mokyti savo atžalas pastebėti kylančias mintis, emocijas, jausmus, kūno pojūčius, impulsus veikti…ir įsisąmoninti. Ir taip žingsnis po žingsnio išmokti valdyti savo dėmesį. Padaryti išminties pauzę. Tuomet apsispręsti kaip norime reaguoti ir elgtis, o ne būti vedami “automatinių” reakcijų. Sudėtingose situacijose gebėti viską priimti ir išbūti. Mokytis kasdienėje veikloje taupyti savo emocinius resursus, toleruoti sunkias emocijas savyje ir vaikuose, ugdyti empatiją ir atjautą.

KVIEČIU MOKYTIS MINDFULNESS

Grupiniai užsiėmimai/ kursai

Reguliariai vedu 4, 6 arba 8 savaičių (kartą per savaitę, 2 – 3 val. trukmės) grupinius praktinius sąmoningos tėvystės mokymus;

MINDFULNESS PRAKTIKOS PADEDA TĖVAMS

  • Padeda SĄMONINGAI suvokti realybę, keisti ką galima pakeisti arba susitaikyti su tuo, ko pakeisti neėmanoma arba sunku;
  • Taupo emocinius resursus, mokantis mažinti disfunkcines mintis ar emocijas;
  • Tėvų elgesys tampa pavyzdžiu ir skatina vaikų brandą;
  • Padeda atstatyti ir stiprinti balansą tarp ramybės, 
taikingumo, gerbūvio jausmo ir kovos-pasitraukimo reakcijų;
  • Stiprina empatijos, bendradarbiavimo ir atjautos jausmus (tėvams ir vaikams).

PROGRAMOS UŽDAVINIAI

  • Funkcionaliau reaguoti į tėvystės stresą;
  • Pasirūpinti savimi;
  • Išsiugdyti daugiau empatijos ir atjautos sau ir savo vaikams;
  • Toleruoti sunkias emocijas savyje ir vaikuose;
  • Daugiau priimti save ir savo vaikus;
  • Įsisąmoninti tėvystės rolę, pasireiškiančią „čia ir dabar“ ;
  • Įsisąmoninti įgautą tėvystės patirtį;
  • Geriau spręsti konfliktus šeimoje (ir su vaikais);
  • Kurti geresnius ryšius su vaikais;
  • Geriau įsisąmoninti ir tėvystės džiaugsmus ir sunkumus;
  • Mokytis tvarkytis su tėvystės kančiomis (jeigu negalime pakeisti, galime pakeisti savo požiūrį/susitaikyti).

© 2018 Psichologas Konsultantas. Visos teisės saugomos.